Sayfalar

13 Şubat 2015 Cuma

Transformers Skyhammer Robot Helikopter Oyuncak | Transformers Robot Oyuncakları


Merhaba, Transformers 4 Kayıp çağ filmindeki 5'inci robotunda tanıtımını yaptım ve yayınladım. Bildiğiniz gibi geçen blog yazılarımda bu robotların replika yani orjinal hasbro oyuncaklarının kopyası olduklarından bahsetmiştim. Evet bu skyhammer robot helikopter oyuncağıda orjinal hasbro transformers oyuncağının kopyasıdır. Lafı fazla uzatmadan bu oyuncağın videosuna geçelim.


Transformers serisi içinde helikoptere dönüşen ender robotlardandır. Bu transformers oyuncağını öncelikle oğlum Muhammed Emin Seyhan için almıştım ancak bir tanesini alınca diğer setleride almaya karar verdim aldım ve youtueb kanalında sizler için tanıtımını yapıyorum. 


Video:


Kanalımda fırsat buldukça farklı oyun hamurları, oyuncaklar ve sürpriz yumurtalar tanıtmaya devam ediyorum. Lütfen takipte kalın. Kanalıma abone olmak için: 



Merhaba, Transformers 4 filminin (Transformers Kayıp Çağ - Transformers 4 Lost Age) robotlarından olan Skyhammer isimli robot oyuncağının tanıtımını yapıyorum. Bu robot yurt dışından aldığım 6 robotun 5incisi, yani daha önce yayınladığım,

♥ optimus prime ve ironhide bu videoda: 
♥ Megatron bu videoda:
♥ Bumble bee malesef tanıtamadım. Oğlum el koydu :)
♥ Skyhammer'da şu an izlediğiniz bu videoda bulunuyor. 
♥ starscream ise son yayınlayacağım videoda bulunacak.

♥ Bu 6 robot oyuncağın birde küçük mini boyları bulunuyor. Onlarda şu videoda: https://youtu.be/bOTrKJ6opaE 

Tüm bu transformers serisinin robotları malesef orijinal markaya ait robotlar değildir. Normalde hasbro oyuncaklarına ait olan bu marka çinde üretilen replikalardan ibarettir. Gerçekten içinden çıkan montaj klavuzuna rağmen çok zor dönüşüm gerçekleşiyor. her birinin fiyatıda neredeyse 40 TL civarında dır ben 20Tl'ye getirtmiştim. Her neyse çocuklar robot arabaları, robot uçakları, robot oyuncaklarını ve transformers arabaları ile transformers robotlarına bayılıyor. 

Bu sebeple bende ara sıra piyasada ki tüm markalara ait kaliteli kalitesiz bir çok robot tanıtmayı planlıyorum. Umarım faydalı ve eğlenceli bir video olmuştur. 
Eğer oğlum gibi transformers hayranı iseniz bu videoyu beğeneceğinizi umuyorum. Yakında gerçek Transformers Lost Age filmine ait figür ve oyuncakları, Dino transformers ve diğer iyi ve kötü karakterli transformersları tanıtacağım.

Ben bu videoyu çekerken gerçekten çok eğlendim. Bu robotlarla ilgili bir stop motion animasyon filmi çekmeyi planlıyorum. Beni takipte kalın. 

Videomu izlediğiniz için teşekkür ederim. Umarım beğendiniz.

"Skyhammer Transformers Oyuncağı | Transformers 4 Replika Robot Helikopter Oyuncak - Robot Arabalar" Kanalımın, "Sürpriz Yumurta ve Oyuncak TV" (http://youtube.com/gfghhjtyhtgg) Sürpriz yumurtalardan çıkan sürpriz oyuncak ve figürlerin koleksiyonunu yapanlar için önemli bir kanal olduğuna inanıyorum. Kanalımın büyüyebilmesi için abone olarak  desteklemenizi rica ediyorum. 

Transformers the lost age, transformers, transformers, transformers toys, transformers oyuncağı, transformers oyuncak, oyuncaklar, oyuncak, oyuncak tanıtım, robot araba, skyhammer, transformers 4, oyuncak araba,oyuncak robot, transformers araba, transformers robot, robot,robotlar, Sürpriz Yumurta ve Oyuncak TV

Bu videoda kullanılan müzik ve eseler hakkında;

Youtube Müzik Kitaplığından Faydalanılmıştır.

İyi seyirler dilerim.

Sosyal Medyada bizi takip edin.

Bir Küçük Adam - Oğlum Muhammed Emin'in Kanalı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder