Sayfalar

2 Şubat 2015 Pazartesi

Transformers Oyuncak Robot - Megatron Transformers Oyuncağı - Oyuncak TV


Merhaba sevgili Sürpriz Yumurta ve Oyuncak TV kanalı aboneleri ve bloğumun ziyaretçileri, 2014 yılında vizyona giren ve tüm dünyada yıllardır 7 den 77 ye tüm her kesin severek izlediği Transformers serisinin son filimi olan Transformers 4 (kayıp Çağ) filminin karakterlerinden olan Kötü karakter Megatronun 30 cm'lik Transformers Oyuncak kutusunu açıp Megatron Robot Arabasını tanıtıyorum. Bu video 7 dakikalık bir videodur. Videonun başında stop motion animasyon ile kutunun açılması var.

Bildiğiniz gibi transformers oyuncakları Hasbro lisansı ile satılabilmektedir. Benim tanıtımda kullandığım transformers megatron oyuncağı orjinal transformers oyuncağı değil. Uzak doğu dan alışveriş yapabilme imkanı sunan aliexpress isimli siteden Geçtiğimiz Ağustos ayında sipariş etmiştim ancak 5 ay sonra elime ulaşabildi. Bu ürün orjinal Transformers oyuncağı değil bir nevi replika incelemesi oldu. Kutu içinden birleştirme ve dağıtma talimatı çıkmasıan rağmen bu kopya transformers oyuncağını birleştirmek ve dağıtmak gerçekten çok zordu. Ben yaklaşık olarak ilk robotu 1 saatte araba haline getirebilmiştim.


Videoyu izlediğinize göre umarım beğendiğini bir tanıtım olmuştur. Bildiğiniz gibi oyuncak tanıtımı yapmak gerçekten çok zor ve meşakatl ibir iştir. Kanalıma abone olarak videolarımı sosyal medya hesaplarınızda paylaşarak bana destek olmanızı rica ediyorum. Bu sayede bende bir çok hasbro, disney vb. oyuncak firmasının oyuncakları ile, play doh ve sürpriz yumurta videoları çekebileceğim. Bildiğinzi gibi bu kanallarda çocukların gelişimini kötü etkileyecek bir yayın veya içerik bulunmuyor. En güvenli sayılabilecek içerikler kanalımdadır. Takipte kalın.

Kanal Abone Linki: http://goo.gl/JbWiWP

Diğer Bazı Transformers Videolarım

  1. 2 Adet transformers Oyuncağı, İron Hide ve Optimus Prime
  2. 6 adet mini transformers oyuncağı açım videosu

Bunlarda Benim Sosyal Medya Hesaplarım:
Sosyal Medyada bizi takip edin.
http://twitter.com/SurprizOyuncak
http://facebook.com/SurprizYumurtaTV
http://google.com/+CizgidunyasiNetTurkiye

Videomu izlediğiniz için teşekkür ederim. 

Bu video için çektiğim bazı resimler :









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder