Sayfalar

28 Ocak 2015 Çarşamba

15 Sürpriz Yumurta Açma - Ben10 Sürpriz Yumurtaları



Sürpriz Yumurtalar açma
Geçtiğimiz ay satın alıp videosunu çektiğim 15 sürpriz yumurta ve dinazor paketini yeni yükledim. Bu videoda, 2 adet sevilen ben10 figür oyuncağı, 3 tane kinder surprise sürpriz yumurtalarının 2015 yılında yeni piyasa çıkardığı disney sürpriz yumurtalarını açtım bundan 1 tane disney figür oyuncağı, 2 tane normal oyuncak çıktı, 3 tane yine kinder surprise sürpriz yumurta firmasının 2014 yılında çıkardığı şirinler 2 filminden tanıdığımız şirinler oyuncakları ile

Nestle firmasına ait TOTO Sürpriz Yumurtasının Angry Birds oyuncakları çıkan sürpriz yumurtasını açtım, içinden 1 tane kurt adam ve kırmızı başlıklı kız ile 2 tane angry birds figürü çıktı. 3 adet ülker firmasına ait, süperman sürpriz yumurtası açtım bundan da 3 tane süperman filmine ait karakterler çıktı, bir tanede daha önce videolarını çektiğim Big Head koca kafalı sürpriz savaşçı ninja oyuncağı açtım, son olarak bir paket plastik dinazor oyuncağı açıp tanıttım. Videoyu izlemek için buyrun,



Ben fırsat buldukça sizlerle yeni sürpriz yumurtalar, büyük oyuncak figürleri, play doh oyun hamuru videoları, şirinler ve kinder sürpriz yumurtalarını tanıtmayı istiyorum. Bu videoda tanıttığım Ben10 ve diğer sürpriz yumurta oyuncaklarını ilerde çekeceğim stop motion animasyon filmi için saklıyorum. İlerde çok farklı videolar çekmek ve sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 

Tekrar iyi seyirler dilerim.

Son olarak bir kaç resim:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder